سرنگونی اف ۱۴، بدخواهان تراختور را خوشحال کرد!
سرنگونی اف ۱۴، بدخواهان تراختور را خوشحال کرد!

اویاقلیق: بگفته کارشناسان و تائید ضمنی گلمحمدی، کیانی، ایرانپوریان و ممد اف ۱۴ سه رکن اساسی تیم تراختور هستند و ما نیز بعنوان هوادار بر این نکته تاکید داشتیم و میدانستیم که بدخواهان تراختور و آذربایجان با ایجاد حاشیه برای ابراهیمی ، قصد تضعیف تیم مردمی آذربایجانی ها را دارند. با اینحال کاسه لیسان و […]

اویاقلیق: بگفته کارشناسان و تائید ضمنی گلمحمدی، کیانی، ایرانپوریان و ممد اف ۱۴ سه رکن اساسی تیم تراختور هستند و ما نیز بعنوان هوادار بر این نکته تاکید داشتیم و میدانستیم که بدخواهان تراختور و آذربایجان با ایجاد حاشیه برای ابراهیمی ، قصد تضعیف تیم مردمی آذربایجانی ها را دارند.

با اینحال کاسه لیسان و چلوکباب خورها در پی حمایت ما از ابراهیمی و روشنگری نیت بدخواهان در ایجادحاشیه برای این بازیکن قدرتمند و قدیمی تراختور، با حضور در سایتها خود را طبق معمول گذشته، تراختوری اصیل معرفی کردند و همچون گرگ در لباس میش، نوشتند که «ابراهیمی سال گذشته خوب بود ولی امسال افت کرده و دیگر آن ابراهیمی نیست»!»

از قضای روزگار، قبل از آنکه بدخواهان باصطلاح بومی با حاشیه سازی موجب تضعیف بازیکن محبوب تراختوریها شوند، چشم زخم آنها درحال او اثرکرد و اف ۱۴تراختوریها سرنگون شد و دو هفته متوالی نتوانست بمیدان برود و این احتمال وجود دارد که در بازی آینده هم نتواند بمیدان برود.

درباره علت توقف در مقابل سیاه جامگان، سرمربی تراختور به مصدومیت بازیکنان اشاره کرد که دقیقا منظور او ابراهیمی بود و ایرانپوریان نیز بطور واضح نبود ممد اف ۱۴را عامل توقف تراختور دانست! کارشناسان غیرچلوکبابی هم ، نبود این بازیکن را عامل اصلی عدم موفقیت تراختور معرفی میکنند..

همگان میدانیم که اف ۱۴متخصص نفوذ و گلزنی در بازیهای بسته و پنالتی گیرخوبی است و نبود او عاملی مهم برای پیروز نشدن تراختور در دو بازی گذشته بود!

نکته اینجاست که هواداران تراختور متوجه باشند که دشمنان بومی تراختور چگونه در لباس دوست و هوادار تراختور، تیشه به ریشه تراختور میزنند و با پنبه سر میبرند!

هواداران تراختور باید بیش از پیش مواظب دشمنی خودیها باشند!

خبرنگار بومی چلوکباب خور است که بخود جرات میدهد به «شهرام گودرزی» تهمت کم کاری و تمارض بزند!

مواظب دشمنان تراختور باشیم که متاسفانه از جنس خودمان هستند اما در خدمت بیگانگان !

خودی های دشمن تراختور، دیروز ابراهیمی را فوتبالیست غیراخلاقی معرفی کردند و امروز چلوکباب خورهای همان شخص ، رو در روی سرمربی تیم می ایستند و به شهرام گودرزی، تهمت خیانت و کم کاری میزنند!

بی جهت نبود که سرمربی بی حاشیه و کم حرف تراختور تاکید کرد که :«تراختور دشمنان زیادی دارد!»

دشمن که شاخ و دم ندارد؟ یکی مزد دو سال پیش بازیکنش را نمیدهد، نوچه هایش هم انگ تمارض (خود را بمریضی زدن) به بازیکن با تجربه تراختور میزنند!
حکایت تراختور، حکایت درخت و تبر است؛
نقل است که مردم روزگار قدیم برای قطع درختان بعد از کلی فکر و زحمت چیزی از آهن ساختند که «تبر»نامیدند، اما هر چه بر درخت کوبیدند آنرا قطع نکرد. حکیم دنیا دیده ای بود، گفت : تا ازجنس خود درخت بر این تبر اضافه نکنید، کار شما خیلی سخت خواهد بود!
مردم شاخه ای از درخت بریدند و به تبر وصل کردند (دسته) و بعد بر درخت کوبیدند، فی الفور درخت قطع شد!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل