نشان نقره رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره بر سینه ورزشکار زنجانی
نشان نقره رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره بر سینه ورزشکار زنجانی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میناخانی مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان گفت :رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره به میزبانی کشور آرژانتین با نایب قهرمانی تیم ایران پایان یافت . وی افزود : تیم ملی ایران در گروه B […]

نشان نقره رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره بر سینه ورزشکار زنجانیبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میناخانی مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان گفت :رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره به میزبانی کشور آرژانتین با نایب قهرمانی تیم ایران پایان یافت .

وی افزود : تیم ملی ایران در گروه B با تیم های روسیه، آرژانتین و پرتغال هم گروه بود و در رقابت های مرحله گروهی، مقابل روسیه شکست خورد و دیدار با تیم های آرژانتین و پرتغال را با پیروزی پشت سر گذاشت و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد و در این مرحله تیم ملی کشورمان مقابل تیم برزیل به میدان رفت و با شکست این تیم راهی نیمه نهایی شد .

مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان خاطرنشان کرد : در دیدار نیمه نهایی انگلستان حریف ایران بود و ملی پوشان ایرانی با پیروزی قاطع مقابل این تیم به دیدار فینال راه یافته و به نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافتند .

میناخانی افزود : حبیب اله حیدری مهر نماینده شایسته استان یکی از ۱۴ ملی پوش اعزامی به این مسابقات بود .