آغاز توزیع اقلام اساسی میان هیات های مذهبی و تکایا
آغاز توزیع اقلام اساسی میان هیات های مذهبی و تکایا

عبدالله جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار شرکت غله و خدمات بازرگانی و مصوبه کمیته تنظیم بازار محصولات کشاورزی مقرر شده اقلام پرمصرف در ماه های محرم و صفر با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام، حمایت از هیات های […]

عبدالله جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار شرکت غله و خدمات بازرگانی و مصوبه کمیته تنظیم بازار محصولات کشاورزی مقرر شده اقلام پرمصرف در ماه های محرم و صفر با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام، حمایت از هیات های مذهبی برای کاهش دغدغه تامین مواد مصرفی به منظور ادای نذری و احسان توزیع می شود.
وی تاکید کرد: برنج و شکر توسط شرکت غله، مرغ و گوشت منجمد نیز توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان توزیع می شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برنج به قیمت هر کیلوگرم چهار هزار تومان و شکر با ۲ هزار و ۵۲۰ تومان در درب انبار شرکت غله به متقاضیان عرضه می شود.
جعفری اظهارکرد: مرغ منجمد هر کیلوگرم با پنج هزار و ۳۰۰ تومان، گوشت منجمد سردست کیلویی ۲۲ هزار تومان و ران نیز ۳۳هزار تومان در درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام عرضه می شود.
وی یادآورشد: هیات های مذهبی و تکایای دارای مجوز فعالیت با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان و شهرستان ها می توانند شکر و برنج را در فروشگاه های بزرگ در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره تهیه کنند.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سایر شهرستان ها و مناطق استان نیز این ۲ قلم کالا در فروشگاه های تعاون روستایی توزیع می شود.
جعفری خاطرنشان کرد: هیات ها و تکایای متقاضیان خرید مرغ و گوشت منجمد نیز با معرفی سازمان جهاد کشاورزی به شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان مراجعه کنند.
وی افزود: متولیان هیات های مذهبی و تکایا با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به اخذ معرفی نامه برای به مباشران معرفی شده کرده و اقلام مورد نیاز خود برای احسان را تهیه کنند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان پیش از این گفته بود: ۱۲۲ تن برنج و ۱۳۲ تن شکر با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی در میان هیاتهای مذهبی استان زنجان توزیع می شود.
۷۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی