دولت توان لازم برای تامین منابع مالی پروژه های نیمه تمام راندارد
دولت توان لازم برای تامین منابع مالی پروژه های نیمه تمام راندارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شهرام طهماسبی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: باید به ظرفیت های پیش بینی شده در لوایح بودجه توجه جدی شود. وی اظهار کرد: مطابق با اطلاعات کسب شده وزارتخانه ها اختیارات بیشتر ی در لایجه بودجه سال آینده به استان ها […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شهرام طهماسبی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: باید به ظرفیت های پیش بینی شده در لوایح بودجه توجه جدی شود.

وی اظهار کرد: مطابق با اطلاعات کسب شده وزارتخانه ها اختیارات بیشتر ی در لایجه بودجه سال آینده به استان ها تفویض می کنند که باید متناسب با تغییر شرایط نسبت به استفاده از ظرفیت های ایجاد شده برنامه ریزی کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان بر وظایف دستگاه های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی  تاکید کردو گفت:  برش استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی مشخص شده و دستگاه های اجرای باید برای ارائه عملکرد خود آمادگی لازم را داشته باشند.

طهماسبی بر تهیه گزارش از وضعیت پروژ های ملی و ملی استانی دستگاه های اجرایی استان تاکید کردو گفت: این گزارش ها بعد از تهیه به کارگروه فنی و سپس به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه شود.

وی ابراز کرد: با تغییرات صورت گرفته در ساختار لایحه بودجه سال آینده و افزایش اختیارات استان ها نیازهایی برای مدیران دستگاه ها در خصوص قوانین، نیروی انسانی و مقررات ایجاد می شود که در این راستا آمادگی لازم وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان به تبصره ۲۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اشاره کرد وافزود: مطابق با این بند واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی مورد تاکید دولت است.

طهماسبی گفت: باید برای واگذاری تصدی گری بخش دولتی به بخش خصوصی مدیران استان اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با بررسی و رایزنی های صورت گرفته ساختار لایحه بودجه سال ۹۷ متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود و مدیران دستگاه های دولتی باید بگونه ای برنامه ریزی کنند تا برای سال آینده پروژه نیمه تمام نداشته باشند چون دولت توانایی لازم برای تامین منابع مالی پروژه های نیمه تمام دستگاه ها را ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان یاد آورشد: با واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی باید زمینه لازم برای برطرف کردن نیازهای مورد نیاز مردم در سایر بخش ها فراهم شود.