مسئولان بخش دولتی و خصوصی از نمایشگاه الکامپ زنجان استقبال کنند
مسئولان بخش دولتی و خصوصی از نمایشگاه الکامپ زنجان استقبال کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان افزود: بنا بود پنجمین نمایشگاه الکامپ در مرداد سال جاری برگزار شود که این زمان به ۱۸ تا ۲۱ مهر امسال موکول شد.وی محل برپایی این نمایشگاه را نمایشگاه های بین المللی کاسپین اعلام […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان افزود: بنا بود پنجمین نمایشگاه الکامپ در مرداد سال جاری برگزار شود که این زمان به ۱۸ تا ۲۱ مهر امسال موکول شد.
وی محل برپایی این نمایشگاه را نمایشگاه های بین المللی کاسپین اعلام کرد و یادآورشد: چهارمین نمایشگاه الکامپ در فضای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع نمایشگاهی با حضور پررنگ اصناف برگزار شد.
نیک سرشت اظهار کرد: به رغم آنکه موضوعات پیش بینی شده برای نمایشگاه الکامپ پنچم گسترده تر است، تاکنون فقط شهرداری زنجان و سازمان فنی و حرفه ای برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: در این نمایشگاه موضوعاتی همچون موبایل، کامپیوتر، دوربین های مدار بسته و خدمات الکترونیک پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر استقبال کمرنگ دستگاه های اجرایی از این نمایشگاه،الکامپ پنجم با استقبال کم اصناف هم مواجه شده است.
نیک سرشت ادامه داد: باید با اصناف و واحدهای مرتبط جلسه ای برگزار شود تا نسبت به حضور در این نمایشگاه توجیه شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: واحدهای تولیدی همچون ایران ترانسفو، پارس سوئیچ و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات می توانند از فرصت برپایی این نمایشگاه برای نمایش توانمندی خود استفاده کنند.
وی این نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات دولت الکترونیک معرفی کرد و خواستار حضور توانمند و پررنگ دستگاه های اجرایی در آن شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان هم در ادامه این جلسه به فعالیت های کارگروه بانوان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه برنامه ششم توسعه در ۶ بخش اشتغال، سلامت، بهداشت، آموزش، سازمان های مردم نهاد، رفاه اجتماعی و زنان سرپرست خانوار تدوین و تهیه شده است.
ماهرخ بلوری افزود: برش استانی برنامه عمل جامع ۱۰ ساله حقوق کودک و نوجوان تهیه و عملیات اجرایی مرکز مطالعات زنان و خانواده استان آغاز شده و به ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
وی بهره برداری از کتابخانه کودک در مرکز استان، راه اندازی انجمن زنان کارآفرین، انجمن زنان همیار مدیریت بحران و ایجاد سایت جامع الگویی نوغانداری و غربالگری سلامت زنان در هشت دستگاه استان را از جمله اقداماتی خواند که طی سال گذشته در حوزه بانوان انجام شده است.
بلوری به شاخص ترین مباحث کارگروه بانوان و خانواده برای سال جاری اشاره کرد و یادآورشد: توسعه ورزش های همگانی، راه اندازی مرکز سلامت ویژه بانوان، راه اندازی مرکز شتاب دهی کسب و کار زنان و ایجاد حداقل ۲ مرکز دائمی یا فصلی عرضه و فروش محصولات تولیدی بانوان از جمله این برنامه ها محسوب می شوند.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی