اخبار ۸ تا ۸ شنبه یکم مهر در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ شنبه یکم مهر در آذربایجان غربی

** علی میری' وزنه بردار ارومیه ای مقام سوم وزنه برداری قهرمانی آسیا را کسب کردارومیه- ایرنا- نائب رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: 'علی میری' وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم اهل ارومیه با مهار ۳۶۱ کیلوگرم وزنه در مجموع یک و ۲ ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری ترکمنستان را به دست آورد. ** […]

** علی میری' وزنه بردار ارومیه ای مقام سوم وزنه برداری قهرمانی آسیا را کسب کرد
ارومیه- ایرنا- نائب رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: 'علی میری' وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم اهل ارومیه با مهار ۳۶۱ کیلوگرم وزنه در مجموع یک و ۲ ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری ترکمنستان را به دست آورد.

** احداث چهارمین زمین تنیس هارد کورت کشور در منطقه آزاد ماکو
رئیس هیات تنیس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه زمین تنیس Hard Court /هارد کورت/ از بتن یا آسفالت ساخته می شود، گفت: چهارمین زمین هارد کورت کشور در منطقه آزاد ماکو در حال حاضر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و تا پایان مهر سال جاری به بهره برداری می رسد.

** ۸۰۰ بازمانده از تحصیل آذربایجان غربی به مدرسه رفتند
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید ۵۶۲ هزار دانش آموز این استان رهسپار مدارس شدند، گفت: امسال برای جلوگیری از بازماندگی از تحصیل در مناطق محروم، ۱۴۷ کلاس زیر پنج نفر برای ۸۰۰ نفر در سطح این استان تشکیل شده است.

** نخستین المپیاد ورزشی زندانیان آذربایجان غربی با حضور ۱۹۰ ورزشکار به پایان رسید
نخستین المپیاد ورزشی زندانیان آذربایجان غربی که هفته گذشته با حضور ۱۹۰ ورزشکار در ۱۲ رشته آغاز شده بود، با معرفی ورزشکاران برتر به پایان رسید.
۷۱۲۹/۳۰۷۲ ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی