چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان زنجان
چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان زنجان

‌سرهنگ جعفر کردلو روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش آپارتمان از وی کلاهبرداری کرده است موضوع به منظور رسیدگی در دستور کار ماموران آگاهی زنجان قرار گرفت.وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم به هویت معلوم با جلب اعتماد شاکی […]

‌سرهنگ جعفر کردلو روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش آپارتمان از وی کلاهبرداری کرده است موضوع به منظور رسیدگی در دستور کار ماموران آگاهی زنجان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم به هویت معلوم با جلب اعتماد شاکی یک باب آپارتمان به ارزش ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال را پیش فروش کرده است.
کردلو با اشاره به اینکه طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که آپارتمان فروخته شده متعلق به فرد دیگری است و متهم از این طریق کلاهبرداری کرده است، اظهار کرد: متهم پس از شناسایی دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و با ارائه دلایل و مدارک به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرد.
****
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و توقیف تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی روز گذشته در سطح این استان خبر داد.
سرهنگ جعفر رحمتی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان زنجان در حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – قزوین به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف می کنند.
وی افزود: با استعلام از سوابق خودرو، مشخص شد این کامیون دارای بار قاچاق است که خارج از شبکه توزیع مجاز بارگیری و حمل می شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قانونی خودرو به پارکینگ منتقل و راننده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
رحمتی با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
****
دستگیری سارق داخل خودرو با چهار فقره سرقت در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اعتیاد سر منشاء بسیاری از جرایم به شمار می رود گفت: سارق داخل خودرو با چهار فقره سرقت دستگیر شد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو طی چند روز گذشته، تیم ویژه ای از کارکنان پلیس، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ شهرستان زنجان پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
شیرمحمدی افزود: متهم به هویت معلوم در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به سرقت پنج فقره لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی