نماینده مجلس: توسعه بدون آموزش و پرورش بی معناست
نماینده مجلس: توسعه بدون آموزش و پرورش بی معناست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، محمد فیضی روز شنبه در آئین نواختن شدن زنگ مهر و مقاومت در اردبیل افزود: توسعه و حرکت رو به جلو نیازمند انسان هایی پرورش یافته و دانا می باشد که این امر در حوزه آموزش و پرورش ممکن می شود.وی بیان کرد: در گذشته […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، محمد فیضی روز شنبه در آئین نواختن شدن زنگ مهر و مقاومت در اردبیل افزود: توسعه و حرکت رو به جلو نیازمند انسان هایی پرورش یافته و دانا می باشد که این امر در حوزه آموزش و پرورش ممکن می شود.
وی بیان کرد: در گذشته به وزارت آموزش و پرورش به دیده وزارتخانه ای مصرف گرا می نگریستند که این نگاه نابجا بود و اکنون این مجموعه به عنوان نهادی انسان ساز مورد توجه تمام مسوولان در سطح ملی قرار گرفته است.
او گفت: تمام هزینه هایی که در این وزارتخانه صرف می شود به عنوان سرمایه گذاری برای آینده کشور بوده و انسان هایی در این مجموعه تربیت می شوند که آینده کشور را شکل می دهند.
فیضی توجه به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را در توسعه آموزش و پرورش موثر دانست و افزود: با مراجعه به بندهای این سند می توانیم نسلی برای آینده تربیت کنیم که به همه جوانب علمی ، تربیتی ، دینی و ارزش های ملی مسلط باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این آئین از برنامه ریزی برای ادامه تحولات علمی و پژوهشی در سال تحصیلی آینده در استان خبر داد.
احمد ناصری افزود: ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی ، تقویت مهارت های زندگی ، برنامه ریزی و مشارکت فعال در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح منزلت معلم از جمله اقداماتی است که در سال تحصیلی جدید اجرایی می شود.
وی گفت: توسعه خدمات رفاهی و درمانی برای اصلاح معیشت معلمان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش است که در سال تحصیلی جدید پیگیری می شود.
در سال تحصیلی جدید ۱۹ هزار فرهنگی اعم از معلم ، مدیر و معاونان مدرسه در استان اردبیل آموزش ۲۳۰ هزار دانش آموز اردبیلی را عهده دار شدند.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۳۰۰۶/۶۰۱۸