بانوان ووشوکار استان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور۱۰ مدال کسب کردند
بانوان ووشوکار استان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور۱۰ مدال کسب کردند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مسابقات قهرمانی کشور ووشو بانوان در بخش شائولین چوآن با حضور‌ ۳۶۱ شرکت کننده در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر با شرکت ۱۴ استان برگزار شد.دراین رقابت‌ها که در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مسابقات قهرمانی کشور ووشو بانوان در بخش شائولین چوآن با حضور‌ ۳۶۱ شرکت کننده در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر با شرکت ۱۴ استان برگزار شد.
دراین رقابت‌ها که در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، ووشو کاران تیم اردبیل توانستند ۳ طلا ، ۲ نقره و ۵ برنز کسب کنند.
در این مسابقات و در فرم دائوشو استاندارد و در رده سنی جوانان رویا خدایی مدال طلا، در رده سنی نوجوانان زهرا خدایی مدال نقره و در رده سنی نونهالان بهزادی مدال برنز برای تیم اردبیل کسب کردند.
در رده سنی جوانان و در وزن ۴۸ کیلوگرم زهرا احسنی و در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۶۰ کیلو گرم فاطمه قاسمی موفق شدند برای تیم اردبیل مدال طلا کسب کنند.
در رده سنی نوجوانان و در وزن ۶۰ کیلوگرم مهسا لاهوت موفق به کسب مدال نقره شد و در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۵۶ کیلو گرم شیرین هادیزاده مدال برنز گرفت.
همچنین در رده سنی جوانان و در وزن ۵۲ کیلوگرم فاطمه شکوفان و در رده سنی نونهالان و در وزن ۳۶ کیلوگرم هستی فلاتی و در وزن ۳۰ کیلوگرم الینا آقایی زاده موفق به کسب مدال برنز برای تیم اردبیل شدند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** اانتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۱۳۰/۶۰۱۶