احتمال وقوع ناپایداری های محلی در برخی نقاط استان زنجان
احتمال وقوع ناپایداری های محلی در برخی نقاط استان زنجان

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس وضعیت جوی برای روز یکشنبه هفته جاری پایدار پیش بینی شده و در برخی نقاط وزش باد نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.سلطانی افزود: بر اساس پیش بینی ها، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کاهش نسبی […]

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس وضعیت جوی برای روز یکشنبه هفته جاری پایدار پیش بینی شده و در برخی نقاط وزش باد نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
سلطانی افزود: بر اساس پیش بینی ها، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کاهش نسبی دما در مناطق مختلف استان به وقوع می پیوندد و طبق اطلاعیه های قبلی کشاورزان نسبت به برداشت محصولات حساس که احتمال سرمازدگی وجود دارد اقدام کرده و علاوه بر آن اقدامات مقابله ای را نیز مورد توجه قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با ۹ درجه و شهرهای ماهنشان و آببر با ۳۴ درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهرهای این استان بود و دمای فعلی شهر زنجان ۲۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته این کارشناس، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ و ۳۲ درجه بالای صفر بوده است.
دمای بیشینه شهر زنجان طی امروز و فردا به ترتیب ۳۲ و ۳۱ درجه بالای صفر می رسد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی