جاده سلامت در تفرجگاه‌های استان اردبیل ایجاد شود
جاده سلامت در تفرجگاه‌های استان اردبیل ایجاد شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ایوب بهتاج صبح شنبه درجمع خبرنگاران تصریح کرد: بسیاری از تفرجگاه‌ها از جمله پارک جنگلی مشگین شهر قابلیت ایجاد جاده سلامت را دارد. وی افزود: در بسیاری از تفرجگاه‌ها می‌توان با ایجاد چمن مصنوعی جاده سلامت ایجاد کرده و به مانند مورد مشابه در دریاچه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ایوب بهتاج صبح شنبه درجمع خبرنگاران تصریح کرد: بسیاری از تفرجگاه‌ها از جمله پارک جنگلی مشگین شهر قابلیت ایجاد جاده سلامت را دارد.

وی افزود: در بسیاری از تفرجگاه‌ها می‌توان با ایجاد چمن مصنوعی جاده سلامت ایجاد کرده و به مانند مورد مشابه در دریاچه شورابیل زمینه ورزش همگانی و پیاده‌روی را فراهم ساخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: ایجاد جاده سلامت در مرکز استان دستاوردهای مطلوبی داشته اما کافی نیست و انتظار می‌رود شهرداران سایر شهرهای استان جهت ایجاد جاده سلامت همت کنند.

بهتاج با بیان اینکه در تمامی شهرها فضای مناسبی برای ایجاد جاده سلامت وجود دارد، اضافه کرد: بدون ایجاد زیرساخت‌ها نمی‌توان انتظار توسعه ورزش همگانی را داشت.

وی متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد امسال ایجاد جاده سلامت در دو شهر پارس‌آباد و مشگین شهر را دنبال کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: با توجه به اینکه بعد از مرکز استان این دو شهر بیشترین جمعیت را دارند ایجاد جاده سلامت با اولویت در آن ها دنبال می‌شود.

بهتاج بیان داشت: با این وجود ایجاد جاده سلامت درخواست جدی ما از شهرداران تمامی شهرها است و انتظار می‌رود در برنامه زمانی مناسب نسبت به ایجاد جاده سلامت اقدام کنند.