زنگ مهرآغاز سال تحصیلی جدید در ارومیه نواخته شد
زنگ مهرآغاز سال تحصیلی جدید در ارومیه نواخته شد

آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ صبح امروز در مدرسه شهید چمران ارومیه همزمان با مدارس کشور آغاز شد. به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، سعادت استاندار آذربایجان غربی، سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حضرت پور شهردار ارومیه، اصغر زاده رییس شورای شهر ارومیه، سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان، […]

آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ صبح امروز در مدرسه شهید چمران ارومیه همزمان با مدارس کشور آغاز شد.

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، سعادت استاندار آذربایجان غربی، سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حضرت پور شهردار ارومیه، اصغر زاده رییس شورای شهر ارومیه، سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان،  و جمعی از مسولین استانی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال نیز هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نیست گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۱هزار و ۳۱۱ مدرسه دایرو دارای معلم است.

وی تصریح کرد: امسال در سراسر استان، ۱۴۷ کلاس زیر ۵ دانش اموز برای بهره مندی همه محصلان  از نعمت آموزش در آذربایجان غربی تشکیل شده است.

سید مصطفوی ضمن توصیه به اولیای دانش اموزان در خصوص مشارکت خود با مدرسه اظهار کرد: اولیای دانش اموزان نسبت به استعداد فرزندان خود از مدرسه و معلمان انتظار داشته باشند چرا که با سختگیری بیجا و بیش از توان فرزندان خود، مشکلات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدیدبه دانش آموزان استان و با بیان اینکه اصل مهارت آموزی و معنویت از ارکان مهم آموزش و پرورش است گفت:  دانش اموزان باید با سخت کوشی در راستای علم افزایی تلاش کنند.

وی اظهار کرد: مدرسه رکن اصلی آموزش و پرورش است و امسال تمام وظایف و تصمیم گیری های مدارس را به شورای مدرسه محول می شود.

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا؛ دراین مراسم از تندیس شهید چمران درمحوطه دبیرستان رونمایی شد.

انتهای پیام