عملیات جستجو برای یافتن راننده کامیون مدفون شده در زیر خاک آغاز شد
عملیات جستجو برای یافتن راننده کامیون مدفون شده در زیر خاک آغاز شد

شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع حادثه ساعت ۱۰/۳۰ صبح روز جمعه /۳۱ شهریور جاری/ به این جمعیت اعلام شد و بلافاصله تیم های ‘امداد و نجات و آن ست’ هلال احمر استان زنجان به محل اعزام شدند.وی اظهار کرد: عملیات به دلیل تاریکی هوا و حجم بالای […]

شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع حادثه ساعت ۱۰/۳۰ صبح روز جمعه /۳۱ شهریور جاری/ به این جمعیت اعلام شد و بلافاصله تیم های ‘امداد و نجات و آن ست’ هلال احمر استان زنجان به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: عملیات به دلیل تاریکی هوا و حجم بالای کار، حوالی ساعت ۲۴ متوقف شد و صبح امروز /شنبه/ مجدد با اعزام تیم های امداد و نجات و آوار برداری، آغاز شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان نیز گفت: این مدیریت به لحاظ امکانات و تجهیزات از عملیات امداد و نجات پشتیبانی می کند.
صفی الله کرامتی افزود: متاسفانه حجم خاک بسیار زیاد است و امید می رود راننده کامیون مدفون شده در زیر تلی از خاک در صحت و سلامتی یافت شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، راننده یک دستگاه بیل مکانیکی و راننده کامیون در حال تخلیه کیک که در حدود پنج کیلومتری کارخانه فرآوری روی دندی واقع است به یکباره شاهد ریزش اطراف محل تخلیه شدند و راننده بیل مکانیکی موفق به فرار از صحنه حادثه شده اما راننده کامیون در محل گرفتار شده است.
فیلترکیک ها ارزش فرآوری مجدد دارد و به طور معمول واحدهای معدنی پس از مدتی برای استحصال مواد معدنی باقی مانده در پسماندها اقدام به فرآوری مجدد آنها می کنند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی