آذربایجان غربی در هفته ای که گذشت
آذربایجان غربی در هفته ای که گذشت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی، وصول یکهزار و ۱۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی نفرات برتر از دیگر اخبار مهم این استان طی هفته گذشته بوده است. ** برگزاری راهپیمایی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی، وصول یکهزار و ۱۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی نفرات برتر از دیگر اخبار مهم این استان طی هفته گذشته بوده است.

** برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی در ۶۰ نقطه از آذربایجان غربی
تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی در پاسخ به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همزمان با دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم شهید پرور در ۶۰ نقطه آذربایجان غربی، سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان برگزار شد.

** لاریجانی: اقتصاد، محور دیپلماسی آینده کشور است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد، محور دیپلماسی آینده کشور به شمار می رود و وزارت امور خارجه باید تامین زیرساخت های این دیپلماسی را دنبال کند.

** آذربایجان غربی قهرمان مسابقات تنیس دختران ایران شد
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور با حضور بیش از ۵۰ نفر از ۱۳ استان کشور در مجموعه ورزشی میادین تنیس ساری برگزار و با قهرمانی تیم آذربایجان غربی به پایان رسید.

** صادرات ۹۰۰ میلیون دلاری ایران به ترکیه در نیمه نخست امسال
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به ارزش صادرات و واردات بین ایران و ترکیه گفت: در نیمه نخست امسال ۹۰۰ میلیون دلار کالای غیرنفتی به ترکیه صادر و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار از از این کشور وارد کرده ایم.

** کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق طی هفته گذشته در مرزهای استان کشف و ۱۰ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

** وصول یکهزار و ۱۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در آذربایجان غربی
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: در پنج ماه نخست امسال یکهزار و ۱۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در استان اخذ شده که ۱۱ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

** معرفی نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در بخش بانوان پایان یافت و نفرات برتر در رشته های حفظ و قرائت معرفی شدند.
۷۱۲۹/۳۰۷۲ ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی