پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس مهاباد مقابل تیم فرهنگ سرای ارومیه
پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس مهاباد مقابل تیم فرهنگ سرای ارومیه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد که در ورزشگاه خانگی /آزادی/ خود مقابل تیم فرهنگسرای ارومیه به میدان رفت در یک بازی برتر میهمان خود را گلباران کرد. نیمه اول این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به نفع تیم پرسپولیس مهاباد به پایان رسیده بود و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد که در ورزشگاه خانگی /آزادی/ خود مقابل تیم فرهنگسرای ارومیه به میدان رفت در یک بازی برتر میهمان خود را گلباران کرد.
نیمه اول این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به نفع تیم پرسپولیس مهاباد به پایان رسیده بود و در نیمه دوم تیم مهابادی به ۲ گل و تیم ارومیه به هیک گل دیگر دست یافتند.
همچنین عصر جمعه پنج دیدار دیگر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد و در این مسابقات تیم کشاورز بوکان دیگر نماینده جنوب استان میهمان شهرداری ارومیه بود که در پایان بازی با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد.
تیم آریا اشنویه با نتیجه چهار بر صفر شهرداری محمدیار را پشت سر گذاشت، کاویان نقده ۲ – صفر شهرداری پیرانشهر را شکست داد و تیم هیئت فوتبال شوط پنج – یک تالار متین خوی را زمین گیر کرد.
در پایان هفته سیزدهم تیم های شهرداری ارومیه، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و کاویان نقده در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفتند.
لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود.
شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
۳۰۹۳/۳۰۷۲
خبرنگار: پیمان پاکزاد انتشار دهنده: علیرضا فولادی