برای تبیین فرهنگ حسینی درجامعه باید تلاش شود
برای تبیین فرهنگ حسینی درجامعه باید تلاش شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در میعاد گاه جمعه این شهر با تسلیت  فرارسیدن ایام سوگواری سیدو سالار شهیدان گفت:  تلاش برای تبیین فرهنگ والای حسینی وعاشورا درمجالس عزای امام حسین ( ع ) یک وظیفه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در میعاد گاه جمعه این شهر با تسلیت  فرارسیدن ایام سوگواری سیدو سالار شهیدان گفت:  تلاش برای تبیین فرهنگ والای حسینی وعاشورا درمجالس عزای امام حسین ( ع ) یک وظیفه همگانی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: یکی از وظایف ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسلهای امروز و آینده است.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب و دفاع مقدس ما پرتویی از عاشوراست، افزود: هویت اعتقادی ما زیر سایه بزرگداشت انقلاب و فرهنگ عاشورایی است.

 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به یاس دشمن از مقابله ی رو در رو با ایران اسلامی گفت: دشمن در جنگ فرهنگی و اعتقادی قصدنفوذ دارد و مراقب برای پیروزی وسربلندی در این جبهه نیز برهمگان  تکلیف است.

 

حجت الاسلام والمسلمین  خاتمی با محکوم کردن سخنان وقیحانه ترامپ در سازمان ملل گفت:ترامپ باید برای این گستاخی خود از ملت ایران عذرخواهی کند.

 

امام جمعه زنجان آغاز سال تحصیلی جدیدرا هم به همه فعالان عرصه تعلیم وتربیت تبریک گفت.

انتهای پیام /ر

خطبه های نماز جمعه ی زنجان در ۳۱ شهریور