ملت ایران زیر بار ظلم نمی‌رود/پاسخ یاوه‌های ترامپ اقتدار کشور است
ملت ایران زیر بار ظلم نمی‌رود/پاسخ یاوه‌های ترامپ اقتدار کشور است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح اردبیل تصریح کرد: در دفاع مقدس مردم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و تن به ذلت ندادند. وی افزود: دشمن در دفاع مقدس تا حدی که می‌توانست به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح اردبیل تصریح کرد: در دفاع مقدس مردم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و تن به ذلت ندادند.

وی افزود: دشمن در دفاع مقدس تا حدی که می‌توانست به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود اما با حضور مردم و ایثارگری شهدا و جانبازان تمامی دسیسه‌ها خنثی شد.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه ملت ایران همچنان مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی است، متذکر شد: وظیفه تک تک آحاد جامعه تبعیت از رهبر معظم انقلاب و تأسی از آرمان‌های شهدا است.

خدابخش با تأکید به اینکه امروز کشور در سایه خون شهدا اقتدار و عظمتی مثال‌زدنی دارد، ادامه داد: هیچ دشمنی قدرت ایستادگی در مقابل کشور را نداشته و تمامی دسیسه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی با یادآوری اینکه اما راحل با پشتوانه مردمی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاد، اضافه کرد: امروز نیز مردم ایران با هوشیاری و آگاهی در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌اند.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه ملت ایران امروز مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، متذکر شد: از جمله اینکه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است.

به گفته خدابخش ملت ایران در دوران دفاع مقدس اجازه تعدی به مرزهای کشور و از دست رفتن حتی یک وجب از خاک کشور را نداده و امروز نیز مقتدرانه از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.