اشتغال فراگیر در دستور کار دولت است
اشتغال فراگیر در دستور کار دولت است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: دولت با حمایت از طرح تکاپو و شرکت های دانش بنیان زمینه و بستر خوبی را در این زمینه فراهم کرده و ضروری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: دولت با حمایت از طرح تکاپو و شرکت های دانش بنیان زمینه و بستر خوبی را در این زمینه فراهم کرده و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی هم اقدام های عملی در این راستا انجام دهند.

وی گفت: دولت متولی سیاست گذاری و زمینه سازی جهت ایجاد و‌ تثبیت اشتغال است،  دولت بستر و امکانات لازم را برای اشتغال ایجاد می کند و بخش خصوصی باید از این امکانات برای ایجاد فرصت های شغلی استفاده کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس دستور العمل بند های الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه طرح های اولویت دار برای اشتغال و سرمایه گذاری باید مشخص شود.

خدابخش گفت: هدف از تبصره ۱۸ این است که دولت می خواهد برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری به طرح های قابل اجرا یارانه بدهد و وظیفه دستگاه های اجرایی هم فراهم نمودن بستر لازم در این مورد است .

وی افزود: دولت تدبیر و امید حمایت از سرمایه گذاران را با هدف مبارزه با معضل بیکاری در اولویت برنامه های خود قرار داده است.