مردم به غذای ارزان برخی رستوران ها اعتماد نکنند
مردم به غذای ارزان برخی رستوران ها اعتماد نکنند

امیرعلی مسیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نظارت ها و بازرسی های انجام شده از آن دسته از واحدهای غذافروشی که اقدام به عرضه کباب کوبیده های ۳۰ هزار ریالی می کنند، از گوشت ماهیچه برای پخت کباب استفاده نمی کنند.وی یادآورشد: با یک حساب سر انگشتی مشخص […]

امیرعلی مسیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نظارت ها و بازرسی های انجام شده از آن دسته از واحدهای غذافروشی که اقدام به عرضه کباب کوبیده های ۳۰ هزار ریالی می کنند، از گوشت ماهیچه برای پخت کباب استفاده نمی کنند.
وی یادآورشد: با یک حساب سر انگشتی مشخص می شود که قیمت هر سیخ کباب کوبیده حداقل می تواند ۴۰ هزار ریال باشد.
مسیبی اظهار کرد: نظارت ها و بازرسی ها نشان داد که گوشت مورد استفاده در این واحدها، گوشت چرخ کرده سنگدان مرغ است که همراه با کمی گوشت ماهیچه و پیاز پخت می شود.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عرضه این نوع کباب ها را غیر قانونی خواند و گفت: در صورتی که این واحدهای صنفی عرضه کننده کوبیده با گوشت سنگدان همچنان علاقه به عرضه چنین غذایی دارند به حتم باید اعلام کنند که در این واحد صنفی کوبیده سنگدان به فروش می رسد.
وی با بیان اینکه این موضوع در خصوص پیتزاها و فست فودهایی با قیمت غیر منطقی هم صدق می کند، خاطر نشان کرد: مردم به حتم در زمان خرید مواد غذایی به قیمت و مواد استفاده شده در آن توجه کرده و از چنین واحدهای خرید نکنند.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی