اعزام ۱۲۰۰ مبلغه در دهه محرم به مناطق مختلف استان زنجان
اعزام ۱۲۰۰ مبلغه در دهه محرم به مناطق مختلف استان زنجان

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو به اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان در دهه محرم اشاره کرد و افزود: در این دهه بیش از هزار و ۲۰۰ مبلغ  و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می شوند.  وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت سازی و ظرفیت یابی  انجام […]

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو به اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان در دهه محرم اشاره کرد و افزود: در این دهه بیش از هزار و ۲۰۰ مبلغ  و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می شوند. 

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت سازی و ظرفیت یابی  انجام شده و برنامه هایی که در دست اقدام داریم  بیش از این مبلغ نیاز است و در عرصه های مختلف سازماندهی می کنیم. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه دهه محرم با بازگشایی مدارس و دانشگاهها تقارن دارد به بحث جوان و دانشجویی و دانش آموزی باید بیشتر توجه شود چرا که نسل امروز بایدبا آرمانهای عاشورا و ایثار و شهادت آشنا شوند. 

صفی یاری تصریح کرد: مبلغین در این دهه  نگاه به فضای دفاع مقدس و شور و شعورحسینی و هشت سال دفاع مقدس را در برنامه های تبلیغی خود دارند و تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

وی گفت: بزرگ ترین افتخار استان زنجان عجین شدن نام آن با پایتخت شور و شعور حسینی است و افتخاری که عظمت و بزرگی آن با توجه به عظمت و بزرگی واقعه عاشورا و حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) تصویر روشن تری را در ذهن مخاطب ایجاد میکند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانیون مستقر نعمات و برکات سازمات تبلیغات اسلامی  هستند و  طی بازدیدی که در ماه اخیر از روستاهای دور افتاده داشتم، به نتایج فعالیت ها وسختی هایی که مستقرین استان برای تبلیغ دین اسلام متحمل میشوند پی بردم.

صفی یاری ابراز کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان همواره تلاش می کند تا با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه مانند کارگاه های سواد رسانه ای بر معلومات و مهارت های مستقرین در امر تبلیغ اضافه کند.