خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی شد
خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی شد

فاطمه قمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دانشگاه ارومیه ۱۵ خوابگاه ملکی دارد، اظهار کرد: چهار خوابگاه تحت نظارت دانشگاه ارومیه نوسازی و بقیه نیز به فراخور نیازی که وجود داشت، تعمیر شده است.وی افزود: ۱۲ خوابگاه ملکی برادران و ۳ خوابگاه ملکی خواهران تحت نظارت دانشگاه ارومیه […]

فاطمه قمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دانشگاه ارومیه ۱۵ خوابگاه ملکی دارد، اظهار کرد: چهار خوابگاه تحت نظارت دانشگاه ارومیه نوسازی و بقیه نیز به فراخور نیازی که وجود داشت، تعمیر شده است.
وی افزود: ۱۲ خوابگاه ملکی برادران و ۳ خوابگاه ملکی خواهران تحت نظارت دانشگاه ارومیه فعالیت می کند.
وی همچنین با اعلام اینکه پذیرش دانشجویان جدید الورود دانشگاه ارومیه برای اسکان در خوابگاه از ۲۴ شهریور ماه آغاز شده و تا هفته آتی ادامه دارد، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی، همه خوابگاه های در دست تعمیر نیز تا زمان پذیرش دانشجویان آماده تحویل می شود.
مدیر امور دانشجویان دانشگاه ارومیه افزود: پس از نوسازی، هنوز میزان ظرفیت این خوابگاه برآورد نشده است.
قمی گفت: از هفته آینده وضعیت خوابگاه های تحت نظارت دانشگاه ارومیه، از لحاظ موارد فرهنگی، امکانات و مجوز فعالیت ساماندهی می شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، ۱۶ هزار و ۸۲۶ دانشجو در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه ۸۷ رشته تحصیلی با گرایش های مختلف و بیش از ۴۸۷ عضو هیات علمی دارد.
۳۲۱۴/۲۰۹۳ ** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی