افزایش دمای هوای در اردبیل تا روز جمعه
افزایش دمای هوای در اردبیل تا روز جمعه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، گفت: هوای گرم تا آخر هفته جاری در سطح استان اردبیل تداوم خواهد داشت که در ساعات شب دمای هوا با کاهش نسبی روبرو خواهد شد. وی افزود: بررسی […]

افزایش دمای هوای در اردبیل تا روز جمعهبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، گفت: هوای گرم تا آخر هفته جاری در سطح استان اردبیل تداوم خواهد داشت که در ساعات شب دمای هوا با کاهش نسبی روبرو خواهد شد.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از این است که هوای استان اردبیل طی هفته جاری صاف همراه با وزش باد خواهد بود و برای روز چهارشنبه در برخی از مناطق افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از نظر دمایی تا روز جمعه نوسانات خاصی پیش‌بینی نشده و در مناطق جنوبی و مرکزی استان در طی شب‌ها هوای سرد و خنکی را پیش‌بینی خواهیم کرد.

دولتی‌مهر اضافه کرد: بیشنیه دمای استان اردبیل در روز سه شنبه در ایستگاه فیروزآباد کوثر ۳۴ درجه ثبت شده و کمینه دمای استان در ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح دیروز از شهرستان خلخال با ثبت دمای ۱ درجه سیلسیوس گزارش شده است.

منبع:فارس