برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در دهه نخست محرم اعلام شد
برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در دهه نخست محرم اعلام شد

مجتبی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌های دهه نخست ماه محرم زنجان در حسینیه اعظم زنجان از روز سی‌ام شهریورماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه طبق زمان‌بندی اعلام شده برنامه‌ها از ساعت ۲۰ شب با تلاوت قرآن آغاز و تا ساعت […]

مجتبی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌های دهه نخست ماه محرم زنجان در حسینیه اعظم زنجان از روز سی‌ام شهریورماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طبق زمان‌بندی اعلام شده برنامه‌ها از ساعت ۲۰ شب با تلاوت قرآن آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هر شب ۶ برنامه در حسینیه اعظم زنجان در قالب تلاوت قرآن، سخنرانی، ذکر مصیبت، سینه‌زنی و مرثیه سرایی اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: طبق زمان‌بندی انجام شده از ساعت ۲۰ تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه، عزاداری از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه تا ۲۰ و ۴۰ دقیقه، سخنرانی از ۲۰ و ۴۰ دقیقه تا ۲۱ و ۲۵ دقیقه، ذکر مصیبت از ۲۱ و ۲۵ دقیقه تا ۲۱ و ۵۵ دقیقه، سینه‌زنی از ۲۱ و ۵۵ دقیقه تا ۲۲ و ۲۵ دقیقه و مرثیه‌سرایی از ۲۲ و ۲۵ دقیقه تا ۲۳ انجام می‌شود.

شهامی افزود: تلاوت قرآن توسط احمد محمودی، عبدالله مرادی، استاد میانداری، مجید نوری، یوسف قنبری، سعید محمدی، محمد مسعود اسماعیلی، محمود کرمی، محمود رنگرز، مهدی میانداری، امیر محمدی، علی کوثرنیا و احمد محمودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه عزاداری نیز توسط جلیل محمدی، محمود حسینی و مهدی رسولی انجام می‌شود، گفت: همچنین سخنرانی نیز توسط آیت‌الله محمد صالح کمیلی انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه ذکر مصیبت توسط جواد رسولی، یوسف شبیری انجام می‌شود، افزود: سینه‌زنی توسط علیرضا بیگدلی و مرتضی حیدری انجام می‌شود.

شهامی ادامه داد: در هر روز از دهه نخست محرم برنامه‌های اجرایی با توسل به یکی از ائمه معصومان (ع) و فرزندان آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز تاسوعا و عاشورا نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرایی خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها نیز در قالب تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و قرائت نذرنامه، مقتل‌خوانی؛ قرائت زیارت عاشورا و … اجرایی خواهد شد.