بسیاری از مشکلات خانواده ها به دلیل نبود گفتگواست
بسیاری از مشکلات خانواده ها به دلیل نبود گفتگواست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه سه شنبه  در مراسم جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، افزود: دفاع مقدس یادآور ایثارگری فرزندان این مرز و بوم است و این روز بزرگ باید گرامی داشته شود.  وی اظهار کرد: زنجان یک استان دانشگاهی است و ۶۰ هزار دانشجو […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه سه شنبه  در مراسم جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، افزود: دفاع مقدس یادآور ایثارگری فرزندان این مرز و بوم است و این روز بزرگ باید گرامی داشته شود. 

وی اظهار کرد: زنجان یک استان دانشگاهی است و ۶۰ هزار دانشجو در استان وجود دارد که در حدود ۲ هزار نفر نیز هیأت علمی در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و اینها ظرفیتهای بسیار خوبی برای استان هستند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: استانی که این تعداد دانشجو و هیأت علمی داشته و مردمی معتقد به اعتقادات دینی و حسینی دارد  آیا شرایط زندگی با این موارد همخوانی دارد آیا از توانمندی دانشجویان استفاده مفیدی شده است.

موسوی تاکید کرد: یکی از نقاط ضعف ما نبود یک جریان گفت‌وگو بین همه در جامعه است.

وی افزود :اگر توانمندی گفت‌وگو در فرزندان نهادینه شده بود، امروز با آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو نبودیم و امروز اگر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه وجود دارد به دلیل نبود تسلط، بر گفت‌وگوهای دو طرفه است و باید تحمل شنیدن صحبت‌های مخالف را داشته باشیم و صعه صد را تقویت کنیم. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، تصریح کرد: امروز برخی از مشکلات ما در خانواده به دلیل نبود گفت‌وگو و نبود درک متقابل است و اگر برنامه‌های خود را در کمال آرمش برگزار می‌کنیم، آن را مرهون شهیدان هستیم. 

وی گفت: باید تحمل شنیدن صحبت‌های مخالف را داشته باشیم و امروز برخی از مشکلات ما در خانواده به دلیل نبود گفت‌وگو و درک متقابل است و  روی دیگر آرامش و امنیت ما مرهون تلاش دولت مردان و دیپلماسی فعال است.