فوت سه کار گر هیدجی بر اثر مسمومیت با گاز اسیدی
فوت سه کار گر هیدجی بر اثر مسمومیت با گاز اسیدی

امیر حسین ایلیایی در گفتگو با خبرنگار مهر از مسمومیت سه کار گر هیدجی بر اثر مسمومیت با گاز اسیدی خبر داد و گفت: پایگاه هیدج را فرستادیم  ولی متاسفانه دو نفر به علت عدم علایم حیاتی در محل حادثه فوت شده و نفر سوم هم در درمانکاه فوت کرد. قائم مقام اورژانس استان زنجان ادامه […]

امیر حسین ایلیایی در گفتگو با خبرنگار مهر از مسمومیت سه کار گر هیدجی بر اثر مسمومیت با گاز اسیدی خبر داد و گفت: پایگاه هیدج را فرستادیم  ولی متاسفانه دو نفر به علت عدم علایم حیاتی در محل حادثه فوت شده و نفر سوم هم در درمانکاه فوت کرد.

قائم مقام اورژانس استان زنجان ادامه داد: این کارگران برای پاکسازی به محل نگهداری مایعات اسیدی وارد شدند و بلافاصله پس از وارد شدن یکی پس از دیگری بر اثر مسمومیت ناشی از مواد اسیدی دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست می دهند.

ایلیایی اظهار کرد: اورژانس استان به لحاظ رسیدن به موقع بر بالین بیمار از میانگین کشوری در سطح مطلوب‌تری قرار دارد که این مهم حاصل تلاش‌های شبانه‌روز قشر زحمت‌کش پایگاه‌های اورژانس حاصل شده است و ما برنامه ریزی لازم برای تدوام این مهم را در دستور کاری خود داریم.

وی  وظیفه اصلی پایگاه‌های اورژانس در سطح استان  زنجان را در سه بخش امدادرسانی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و داخل شهر اعلام کرد.

قائم مقام اورژانس استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه اورژانس جاده ای و درون شهری در استان زنجان مشکل نداریم، افزود: در حال حاضر در هر ۲۵ الی ۳۰ کیلومتر پایگاه های اورژانس جاده ای مستقر است و این امر موجب شده در زمینه خدمات اورژانسی در جاده ها وضعیت خوبی داشته باشیم.

ایلیایی افزود: زمان حضور اورژانس در محل حادثه در جاده های اصلی در استان زنجان ۱۳ الی ۱۴ دقیقه و داخل شهرها پنج الی ۶ دقیقه است و در این زمینه نسبت به میانگین کشوری دارای وضعیت مطلوبتری هستیم.

وی یاد آورشد: با کم شدن فاصله پایگاه های اورژانس در جاده های زنجان، زمان رسیدن به محل حادثه کاهش پیدا کرده است.