فعالیت ۳۰ واحد کارخانه آسفالت در استان زنجان
فعالیت ۳۰ واحد کارخانه آسفالت در استان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،کلیم‎الله وثوق ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات گفت:  سالانه ۷۰۰ هزار تن آسفالت در استان زنجان مصرف می شود که هزینه آن ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است. وی از فعالیت ۳۰ واحد کارخانه آسفالت در استان زنجان خبر دادو اظهار کرد: استانداردسازی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،کلیم‎الله وثوق ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات گفت:  سالانه ۷۰۰ هزار تن آسفالت در استان زنجان مصرف می شود که هزینه آن ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی از فعالیت ۳۰ واحد کارخانه آسفالت در استان زنجان خبر دادو اظهار کرد: استانداردسازی ۲۰ واحد کارخانه در استان انجام شده و از سال گذشته همکاری با کارخانه‌هایی که استانداردسازی نشده، متوقف شده و این تعداد شامل ۱۰ تا ۱۲ کارخانه می‎شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بر روی استانداردسازی شن و ماسه هم بررسی‎هایی در استان زنجان صورت گیرد و  این واحدها، قیمت‎ها را بالا برده و بازار شن و ماسه از حالت رقابتی خارج شده و به یک بازار انحصاری تبدیل شده است.

وثوق تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداری و اداره کل راهداری از استفاده کنندگان اصلی آسفالت هستند و اگر از کارخانه‌های استانداردسازی نشده، آسفالت مورد نیاز را خریداری نکنند، این کارخانه‌ها برای استانداردسازی اقدام خواهند کرد.

در ادامه این جلسه، حسین عیوض‌زاده به کارت شهروندی اشاره کرد و گفت: روند اجرای طرح کارت شهروندی به این شکل است که در اتوبوس‌ها دستگاه‌های مربوط نصب و در تاکسی‌ها نیز در حال نصب است وتمام خدمات شهری در این زمینه از سوی شهرداری از طریق کارت شهروندی باشد.

معاون مالی شهرداری زنجان گفت: استقبال مردم از کارت شهروندی بسیار عالی است.

وی  درخصوص عدم کاربردی بودن کارت شهروندی در شهربازی زنجان گفت: پیمانکار در آنجا کارت نصب کرده و از ورود عوامل شهرداری برای نصب کارتخوان جلوگیری شدهو در مقابل عدم جلوگیری از نصب دستگاه‌های کارتخوان به علت جلوگیری از تعطیلی شهربازی  چیزی گفته نشده ولی در نخستین فرصت این کار انجام می شود.