فرایند پخش آسفالت در زنجان باید کنترل شوند
فرایند پخش آسفالت در زنجان باید کنترل شوند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد رحمتی ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات گفت:کارهای ذاتی دستگاههای  اجرایی نباید در کار گروه استاندارد و ارتقای کیفیت کالا و خدمات مطرح شود.  وی اظهار کرد: دستگاههای ذیربط  کار گروه استاندارد باید مشکلات را […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد رحمتی ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات گفت:کارهای ذاتی دستگاههای  اجرایی نباید در کار گروه استاندارد و ارتقای کیفیت کالا و خدمات مطرح شود. 

وی اظهار کرد: دستگاههای ذیربط  کار گروه استاندارد باید مشکلات را به دبیر خانه ارائه کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به استاندارد سازی آسانسورها اشاره کرد و  گفت:  موضوع استانداردسازی آسانسورها از سال‎های گذشته جزو مسائل مهم و  روز استان زنجان بوده که مورد پیگیری قرار گرفته است.

رحمتی تاکید کرد: در زمینه جایگاه CNG نیز در زنجان مسائلی مطرح شده بود و  موضوع استانداردسازی با توجه به استهلاک دستگاه‎های مورد بهره‎برداری انجام نشده بود که این مقوله مورد پیگیری قرار گرفت و در صورت عدم استانداردسازی دستگاه‎های CNG، تعطیل می‎شدند و استانداردسازی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید به یک رفتار استاندارد در دستگاههای اجرایی دست پیدا کنیم، افزود: انجام رفتارهای غیر استاندارد از مهم‎ترین مشکلات است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد: مشکل اساسی در کشور، کار بی‎استاندارد است و باید به رفتار استاندارد دست پیدا کنیم و اساس رفتار استاندارد پایه‌گذاری نشده و یا دستگاه‌‎های اجرایی در رعایت آن کوتاهی می‌‎کنند.

رحمتی افزود: باید الگوی مشخصی برای استانداردسازی تعریف کرد ودر حال حاضر جلسات مناسب‌سازی در سالن‌هایی برگزار می‎شود که ورودی ساختمان رمپ ندارد.

وی ابراز کرد: کار گروه استانداردسازی باید برنامه و خوراک مناسبی داشته باشد و به دلیل وجود خلاء قانونی در برخی از حوزه‎ها کاری صورت نگرفته، اما می‎توان با جمع‌بندی‎هایی در استان مصوباتی را داشت. 

معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری زنجان افزود: دلیل اصلی  کم بودن  عمر آسفالت‌ها در استان زنجان، عدم رعایت استانداردهااست و رعایت نشدن استاندارد مربوط به دمای حرارتی از دلایل آن است و سایر دستگاه‎های اجرایی استان زنجان هم از کارخانه‎هایی که دارای استاندارد هستند، آسفالت مورد نیاز را خریداری کنند و سیستم‎های پخش آسفالت هم باید کنترل شوند و مجوزهای مورد نیاز را داشته باشند.