گشت های تلفیقی برای نظارت بر سرویس های مدارس در اردبیل فعال می شود
گشت های تلفیقی برای نظارت بر سرویس های مدارس در اردبیل فعال می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا ،رحیم آقامحمدیان روز سه شنبه در آیین رونمایی از آرم سرویس مدارس در اردبیل افزود: رانندگان سرویس های مدارس موظف به استفاده از آرم مربوطه هستند و در صورت استفاده نکردن از این آرم با آنها برخورد می شود.وی بیان کرد: توجه به سرویس های […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا ،رحیم آقامحمدیان روز سه شنبه در آیین رونمایی از آرم سرویس مدارس در اردبیل افزود: رانندگان سرویس های مدارس موظف به استفاده از آرم مربوطه هستند و در صورت استفاده نکردن از این آرم با آنها برخورد می شود.
وی بیان کرد: توجه به سرویس های مدارس با حساسیت ویژه ای انجام می شود و در صورت اعلام خانواده ها مبنی بر بروز تخلف در تعویض رانندگان مصوب شده ، موضوع مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی با تاکید بر استفاده خانواده ها از سرویس های مورد تایید آموزش و پرورش گفت: شماره تلفن ۱۲۰ راهنمایی و رانندگی در اختیار مردم بوده تا تخلفات و مشکلات مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.
آقامحمدیان افزود: وسایل نفلیه مورد استفاده برای سرویس های مدارس باید دارای معاینه فنی و امنیت کامل باشند .
وی با اشاره به ترافیک سنگین ایجاد شده در جلوی درب مدارس در زمان تعطیلی مدارس گفت: مدیران مدارس در صورت امکان و بودن شرایط لازم سرویس های عمومی از جمله مینی بوس ها را به داخل محوطه مدارس هدایت کرده و دانش آموزان را در داخل محوطه مدارس سوار کنند.
وی افزود: همچنین سرویس های مدارس از جمله سواری ها در زمان تعطیلی مدارس در جلوی درب مدارس توقف نکرده و چند متر بالاتر یا پایین تر منتظر دانش آموزان باشند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۳۰۰۶/ ۱۲۵۷