رشته‌های جشنواره «شکوه شکیبایی» افزایش یافت/ برگزاری در سطح بین‌المللی
رشته‌های جشنواره «شکوه شکیبایی» افزایش یافت/ برگزاری در سطح بین‌المللی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، جشنواره ملی «شکوه شکیبایی» سال ۱۳۹۳ همزمان با تولد حضرت زینب(س) برای نخستین‌بار به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و با همکاری اداره ارشاد استان زنجان برگزار شد. افزایش رشته‌های جشنواره شکوه شکیبایی این جشنواره همه سال در رشته‌های مختلف ادبی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، جشنواره ملی «شکوه شکیبایی» سال ۱۳۹۳ همزمان با تولد حضرت زینب(س) برای نخستین‌بار به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و با همکاری اداره ارشاد استان زنجان برگزار شد.

افزایش رشته‌های جشنواره شکوه شکیبایی

این جشنواره همه سال در رشته‌های مختلف ادبی همچون شعر، مقاله و دل‌نوشته برگزار می‌شود اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال آینده رشته‌های این جشنواره افزایش می‌یابد، به طوری که رشته‌های هنری همچون خوشنویسی، طراحی اپلیکیشن و هنرهای تجسمی نیز به رشته‌های این جشنواره افزوده شود.

برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی در سطح ملی و بین‌المللی

جشنواره «شکوه شکیبایی» در این سه سال به صورت ملی برگزار شد که به دلیل لزوم معرفی حضرت زینب(س) به عنوان اسوه صبر و بردباری و ترویج سبک و سیره زندگی این بانوی اسلام، از سال آینده این جشنواره در سطح بین‌الملل نیز برگزار می‌شود.

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از فارس، چهارمین دوره جشنواره «شکوه شکیبایی» سال آینده در سطح ملی به میزبانی استان زنجان و در سطح بین‌المللی به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.