ارتفاع پست
ارتفاع پست

حکایت این روزهای انتشار تخلفات برخی مدیران در رسانه بیداری آذربایجان ، به داستان آن کوری می ماند که در وسط میدان شهر قصد تنبیه اش را داشتند و او بعد از ساعتی به اعتراض زبان گشود که چرا مانع استراحت او می شوند؟! مدیر سابق اداره گاز استان آذربایجانشرقی بالاخره بعد از نزدیک به […]

حکایت این روزهای انتشار تخلفات برخی مدیران در رسانه بیداری آذربایجان ، به داستان آن کوری می ماند که در وسط میدان شهر قصد تنبیه اش را داشتند و او بعد از ساعتی به اعتراض زبان گشود که چرا مانع استراحت او می شوند؟!

مدیر سابق اداره گاز استان آذربایجانشرقی بالاخره بعد از نزدیک به یکسال که از انتشار اولیه اسناد تخلف اداره متبوعش در پایگاه خبری عدالتخواهان منتشر شده است و بعد از راحتی خیالش از جلسه تودیع و معارفه، در بیانیه ای کوتاه ضمن برچسب باران کردن منتقدین، تهدید به اقدامات قانونی نموده است. البته از آقای/خانم قانون نیز انتظار داریم در قبال تخلفات مستند منتشرشده بیش از این ملاحظه حرف و حدیث خاله و مادر زن های متخلفین را نکند.

البته فهم علل کذب خواندن استنادات و توهین دانستن سوال و پرسش از تخلفات و خلاف واقع دانستن مطالبی که در همین بیانیه خود به واقعیت آنها اذعان کرده اند، امر پیچیده ای نیست . چرا که اگر اسناد تخلف دچار اشکال بود، حضرات که دست به شکایت شان مَلَس است، در این چند مدت سیستم قضائی را برای خفه کردن منتقدین شان بکار می بستند.

در این بیانیه آمده است که برخی از ارتفاع پست یکی از مدیران اداره گاز خوششان نیامده است و مشخص نکرده اند که انتشار فیش نجومی آقای دینی و یا تاسیس شرکت های میلی، چرا باید به مذاق مستضعفین و پابرهنگانی که صاحبان واقعی انقلابند خوش بیاید؟!
مگر اضافه خوری از بیت المال ماحصل تلاش و عرق جبین آقایان است که ملت را به حسادت وا دارد؟!

در این بیانیه از عناوینی برای ماله کشی ماجرای رخ داده استفاده شده است که در صورت آمادگی واقعی برای بررسی صحت پاکی حساب شان، فرصت مناسبی است تا از ایشان پرسیده شود که

۱- در کجای اسناد افشا شده جعل عنوانی رخ داده است که حضرات از خراب شدن وجه خود اینگونه زنجیر پاره کرده اند ؟!
البته اگر کسی سر نماز یومیه، شهادت به ولی الله بودن امام علی بدهد و درمیدان نشان دادن اعتقاد به عملکرد دینی، سر سفره معاویه حاضر شود، قطعا جعل عنوانی رخ داده است و باید جامعه مسلمین اقدام به تغییر نام و نشانی او بدهد.

۲- در این بیانیه آمده است که برخی از اسناد کش رفته شده است و این سوال بی پاسخ است که مگر اسناد افشا شده جزو طبقه بندی های وزارت اطلاعات بوده است که رو شدن آنها جرم باشد؟!
وقتی اذعان دارند که اسناد را کش رفته اند یعنی معترفند که اسناد واقعی است! اما از درز آنها به بیرون ناراحتند.
شاید مایل بودند که مملکت هردمبیل مانند بود تا کسی از حضرات نپرسد که چرا جوهر قلم انتصاب شان خشک نشده، زنان فامیل را مدیرعامل شرکت های میلی کرده اند؟!

۳- گفته شده است که اتهامی زده شده و این اتهامات ابزار امرار معاش برخی است. سفره بیت المال در اداره گاز استان نه گنج قارون است و نه مُلک سلیمانی مدیران؛ طبیعتا اگر کسی به کارمندان و در وهله بعدی به مردم با مالیات و عوارض و آبونمان و … ظلم کند و بر ظلم خود توجیه بتراشد و افشای اسناد تخلف خود را حسادت تلقی کند و تاثیر خیانت خود به بیت المال در سفره های کارمندان و مردم را انکار کند؛ باید هم اقدام منتقدین در رساندن فریاد تظلم خویش به مسولین از طریق رسانه ها را برنتابد.

۴- در این بیانیه آمده است که قصد مقابله مثل ندارند و قائل به حکمیت قانونند:
البته مدیران اداره گاز استان قصد ترساندن منتشر کنندگان اسناد تخلف را داشته و بعبارتی گویاتر به زعم خودشان انتظار دارند که قانون و متولیان امور قضایی از جیغ بنفش شان شرم کنند و هر آنچه آقایان امر می کنند حکم کنند.
در حالیکه اولا انتشار دهندگان برای استیفای حق شهروندان اقدامات قضایی را شروع کرده اند و در ثانی انتشار اسناد برای جلوگیری از دفن شدن ماجرای تخلفات در بوروکراسی اداری-قضائی است.

سخن پایانی:
عزت ازآن خداست و البته آنکه را خدا بالا برد، خلق توان به زیر کشیدن ندارد. اما کجای اقدام خیانت به حق الناس و اقدامات غیر قانونی، خدا پسندانه است که حق تعالی پشتیبانش باشد؟!
بارالها انقلاب مستضعفین به رهبری امام خمینی و زعامت امام خامنه ای را از غل و غش مدیران و مسئولین فاسد و غیراسلامی که درنده تر از گرگان رژیم پهلوی و ریاکارتر از منافقین خلقت اند پاک و مطهر فرما.