۳ اولویت پژوهشی در بخش‌های سلامت و گردشگری اردبیل مطالعه می‌شود
۳ اولویت پژوهشی در بخش‌های سلامت و گردشگری اردبیل مطالعه می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مهران اوچی صبح پنج‌شنبه در جلسه تبیین سیاست‌های کاری جهاد دانشگاهی اردبیل تصریح کرد: به مدت ۱۶ سال است که جهاد دانشگاهی در استان اردبیل فعال شده و در مدت کوتاه فعالیت‌های پژوهشی متعددی داشتیم. وی افزود: جهاد دانشگاهی نهادی در بطن دانشگاه و در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مهران اوچی صبح پنج‌شنبه در جلسه تبیین سیاست‌های کاری جهاد دانشگاهی اردبیل تصریح کرد: به مدت ۱۶ سال است که جهاد دانشگاهی در استان اردبیل فعال شده و در مدت کوتاه فعالیت‌های پژوهشی متعددی داشتیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی نهادی در بطن دانشگاه و در خدمت مردم است و انتظار می‌رود از ظرفیت پژوهشی و علمی این مجموعه برای رفع معضلات استان و مطالعات علمی استفاده شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تأکید کرد: با احیای کارگروه پژوهش و فناوری استان زمینه فعالیت و تعاملات علمی و پژوهشی با سایر دستگاه‌های اجرایی تسهیل شده است.

اوچی متذکر شد: جهاد دانشگاهی در پی بررسی‌ها سه اولویت تحقیقاتی و پژوهشی را برای خود در نظر گرفته که در بخش پزشکی اولویت با ارتقا سلامت باروری است.

وی افزود: در بخش کشاورزی استان اصلاح الگوهای کشت و ایجاد ارزش‌افزوده و در بخش گردشگری نیز توجه به گردشگری سلامت مورد تأکید است.

وی تأکید کرد: هر ایده و طرح علمی و پژوهشی در قالب سه اولویت ذکر شده مورد حمایت است.