ساماندهی مناطق فروش دام زنده در اردبیل
ساماندهی مناطق فروش دام زنده در اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با بیان این مطلب افزود: با نزدیک شدن به عید قربان جلسات هماهنگی با ارگان های مختلف از جمله راهنمایی رانندگی و سازمان دامپزشکی در خصوص جلوگیری از فروش دام زنده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با بیان این مطلب افزود: با نزدیک شدن به عید قربان جلسات هماهنگی با ارگان های مختلف از جمله راهنمایی رانندگی و سازمان دامپزشکی در خصوص جلوگیری از فروش دام زنده در سطح شهر انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در این ایام خرید و فروش دام زنده در سطح شهر افزایش می یابد، ادامه داد: این امر علاوه بر ایجاد ناهنجاری بصری احتمال شیوع بیماری های واگیردار را نیز افزایش دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با بیان اینکه در این خصوص محل های جهت فروش دام زنده در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بنابراین از فروش دام به جز در محل های مشخص شده که ممانعت به عمل می آید.

لازمی زارع با اشاره به آماده باش ماموران خدمات شهری مناطق چهارگانه طی روز پنجشنبه تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه عرضه غیربهداشتی و خارج از مکان مشخص شده، با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی در عین حال از شهروندان خواست به دلیل امکان انتقال بیماری های واگیردار از طریق خرید دام زنده و غیر بهداشتی به انسان از خرید دام های غیر بهداشتی در خارج از مناطق ذکر شده خودداری کنند.