برخی از دستگاه‌ها دارای بروکراسی اداری سختی هستند
برخی از دستگاه‌ها دارای بروکراسی اداری سختی هستند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، غلامحسین جمیلی شامگاه چهارشنبه‌ در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: امروز روز نخست کاری شوراهای اسلامی شهرها بود، ورئیس شورای اسلامی شهر عضو اصلی جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است و باید در این جلسات حضور پیدا کند. رئیس اتاق بازرگانی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، غلامحسین جمیلی شامگاه چهارشنبه‌ در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: امروز روز نخست کاری شوراهای اسلامی شهرها بود، ورئیس شورای اسلامی شهر عضو اصلی جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است و باید در این جلسات حضور پیدا کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در سال ۱۳۹۴، به دعوت رسمی و به میزبانی و با هزینه‌های اتاق ۱۱ سفیر در استان زنجان حضور داشتند ودر این بین دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هیچ گونه نقشی نداشته است.

جمیلی تاکید کرد: سفر هیئت‌های تجاری به فنلاند و دانمارک نیز توسط اتاق بازرگانی و سفر به گرجستان توسط اتاق تعاون صورت گرفته  و سفر شرکت سرب و روی نیز از طرف بخش خصوصی انجام گرفته و باز هم  دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان هیچ نقشی نداشته است.

وی افزود: باید به دور از سلایق شخصی برای توسعه استان زنجان تلاش کنیم و حمایت لازم از بخش خصوصی انجام شود و برخی از دستگاه‌ها دارای بروکراسی اداری سختی هستند و این امور در اوایل با مشکل روبه‌رو می‌شود.

در ادامه این جلسه ،رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان زنجان گفت:  بدهی شرکت‌ها و اشخاص از دولت مشخص است و  ۵ هزار میلیارد تومان رقم قابل توجهی است  و باید از این مهم بهترین استفاده را انجام داد.

شهرام طهماسبی  گفت:  این قانون باید به بخش خصوصی اطلاع داده شود تا در زمان و بازه مشخص نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

وی ابراز کرد:  ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه رونق برای حل مشکلات بخش خصوصی شکل گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان زنجان گفت: دولت امسال ۳۰ هزار میلیارد تومانبه واحدهای تولیدی بخش خصوصی تزریق می کند و دولت این اقدامات را انجام می‌دهد  زمینه فعالیت بخش خصوصی و تولید فراهم شود.