به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:در پی وصول شکایت مبنی بر وقوع سرقت منزل و نظر به حساسیت موضوع پرونده جهت تحقیقات و ادامه رسیدگی به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد. سرهنگ […]

دستگیری سارقان منزل در زنجانبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:در پی وصول شکایت مبنی بر وقوع سرقت منزل و نظر به حساسیت موضوع پرونده جهت تحقیقات و ادامه رسیدگی به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ رحمتی افزود:ماموران پلیس آگاهی استان زنجان طی تحقیقات و بررسی اولیه موفق شدند در این ارتباط سارق سابقه دار به نام “ش-خ”را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد:ماموران با اطمینان از دست داشتن این سارق سابقه دار در این سرقت آن را دستگیر و طی تحقیق و بازجویی به عمل آمده متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود،اما پس از مواجه با ادله و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت منزل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه ۱۵۰ میلیون ریال است گفت:متهم با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.