کشتی گیر زنجانی بر سکوی سومی رقابت های جهانی
کشتی گیر زنجانی بر سکوی سومی رقابت های جهانی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ عادل پور دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت : رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه با حضور ۵۴ تیم در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم […]

کشتی گیر زنجانی بر سکوی سومی رقابت های جهانیبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ عادل پور دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت : رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه با حضور ۵۴ تیم در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم روسیه با کسب ۳۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

وی افزود : در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین نوری کشتی گیر شایسته زنجانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایویداس استانکوویچ از لیتوانی با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز شد، وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک اریک آپس از استونی را مغلوب کرد.

نوری در دور چهارم به مقابل ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال برنز المپیک از آلمان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. نوری در این دیدار اسلام عباس اف از آذربایجان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد .