بازار فن‌آوری محلی در اردبیل راه اندازی می‌شود
بازار فن‌آوری محلی در اردبیل راه اندازی می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مهران اوچی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان به حوزه رویدادهای کارآفرینی ورود کرده و امسال اولین استارت آپ برگزار می شود. وی افزود: علاوه بر این در نظر داریم فن بازاری با هدف حمایت از ایده های کارآفرینی راه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مهران اوچی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان به حوزه رویدادهای کارآفرینی ورود کرده و امسال اولین استارت آپ برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر این در نظر داریم فن بازاری با هدف حمایت از ایده های کارآفرینی راه اندازی و زمینه سرمایه گذاری و حمایت از ایده ها به واسطه آن تسهیل شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با تاکید به اینکه در فن بازار کارآفرینان و صاحبان ایده و تکنولوژی می توانند ایده های خود را معرفی کنند، اضافه کرد: در مقابل سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانند با اطلاع از ایده ها نسبت به تولید و تجاری سازی اقدام کنند.

اوچی با تاکید به ضرورت حمایت از ایده های کارآفرینی برای رفع مشکلات اشتغال جوانان ادامه داد: جهاد دانشگاهی حمایت از ایده های کارآفرینی را جزو وظایف خود می داند.