شادی جمعی را به مردم تزریق کنیم
شادی جمعی را به مردم تزریق کنیم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رسول بیات ظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف شورای شهر پنجم، گفت: در هفته دولت پروژه‌های مختلفی افتتاح می‌شود و همه این برنامه‌ها در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم موثر خواهد بود.  وی اظهار کرد: امروز روز آغاز به کار شورای پنجم است و ما به استقرار شورای […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رسول بیات ظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف شورای شهر پنجم، گفت: در هفته دولت پروژه‌های مختلفی افتتاح می‌شود و همه این برنامه‌ها در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم موثر خواهد بود. 

وی اظهار کرد: امروز روز آغاز به کار شورای پنجم است و ما به استقرار شورای اسلامی اعتماد کامل داریم و معتقد هستیم در سال ۷۷ یکی از اصول نظام اسلامی اتفاق افتاد و اکنون این شورا به بلوغ خود رسیده است. 

فرماندار زنجان گفت: در جامعه امروز به دنبال تزریق شادی جمعی به مردم هستیم  و خوشبختانه این مهم در استان زنجان محقق شده است.

بات تاکید کرد: مردم باید احساس کنند در تصمیم‌گیری‌ها نقش دارند و امروز این شوراها با رای مردم انتخاب شدند و باید اعضای شورای شهر صادقانه به مردم خدمت کنند. 

وی افزود: ما در شورای زنجان در مسیر بسترسازی مناسب برای درک مشترک از مسائل هستیم  و حضور این افراد نشان می‌دهد که شورا مهم است و در این میان باید درک و فهم مشترکی از آن برنامه مشخص برای توسعه استانی داشته باشیم. 

در ادامه این جلسه امام جمعه موقت زنجان  گفت: از شورا انتظار داریم برای فراهم کردن زمینه‌های ازدواج برای جوانان دریغ نکنند.

سید رضا موسویون تصریح کرد: ملت ایران، ملت شریفی هستند و مسئولان باید روز قیامت را در محل کار خود قرار دهند تا به یاد داشته باشند که دنیا ماندگار نیست.