به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جعفرجنتی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت ماه ذی‌الحجه در بقاع متبرکه گفت: در دهه ولایت برنامه‌های متعددی در بقاع متبرکه شاخص استان اجرایی خواهد شد.جنتی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جعفرجنتی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت ماه ذی‌الحجه در بقاع متبرکه گفت: در دهه ولایت برنامه‌های متعددی در بقاع متبرکه شاخص استان اجرایی خواهد شد.
جنتی افزود:در همین زمینه کارگاه آموزشی ازدواج «پیوند آسمانی» به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این کارگاه با موضوع ملاک و معیارهای انتخاب همسر شایسته برگزار می‌شود، اضافه کرد: زمان برگزاری کارگاه امروز چهارشنبه یکم شهریورماه از ساعت ۱۷ عصر خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این کارگاه در جوار امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه ویژه خواهران است.