پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی ارومیه؛ حل مشکل پول خرد
پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی ارومیه؛ حل مشکل پول خرد

فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تهیه پول خرد کافی برای تاکسی ها مقدور نیست، تصریح کرد: در راستای حل مشکل تهیه پول خرد تاکسیرانی ارومیه درصدد هوشمندسازی تاکسی ها و امکان پرداخت الکترونیکی است. وی ادامه داد: تاکسی رانی ارومیه سعی دارد تا پایان سال طرح هوشمندسازی تاکسیهای […]

فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تهیه پول خرد کافی برای تاکسی ها مقدور نیست، تصریح کرد: در راستای حل مشکل تهیه پول خرد تاکسیرانی ارومیه درصدد هوشمندسازی تاکسی ها و امکان پرداخت الکترونیکی است.

وی ادامه داد: تاکسی رانی ارومیه سعی دارد تا پایان سال طرح هوشمندسازی تاکسیهای شهر را اجرایی کند.

معصوم زاده با اشاره به افزایش نرخ کرایه های تاکسی در ارومیه گفت: به طور متوسط ۱۷ درصد بر نرخ کرایه های تاکسی اضافه شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۵ هزار و ۱۲۸ تاکسی عمومی و یک هزار تاکسی پلاک شخصی در سطح شهر ارومیه افزود:۲ هزار و ۶۱۲ تاکسی گردشی ، یک هزار و ۲۶۸ تاکسی خطی و یک هزار و ۲۴۸ تاکسی تلفنی در ارومیه به جابجایی شهروندان می پردازند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به مشاهده تخلف و دریافت کرایه بیشتر از میزان مصوب توسط رانندگان تاکسی در ارومیه تصریح کرد: شهروندان می توانند با شماره تلفن ۳۲۳۵۹۹۹۵ و یااز طریق سامانه ۳۰۰۰۵۲۸۹شکایات خود را به تاکسیرانی ارومیه اعلام کنند.

وی گفت: ۵ گشت سیار و تاکسی یارهای تاکسی رانی در ۱۸ نقطه ارومیه درحال فعالیت و رصد مشکلات احتمالی هستند.

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا؛ مشکل پول خرد و ندادن مابقی کرایه تاکسی افراد به دلیل نداشتن پول خرد، یکی از مشکلات همیشگی رانندگان تاکسی و مسافران بوده است که همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام