مشکل تلفن ثابت در مرکز استان اردبیل پابرجاست
مشکل تلفن ثابت در مرکز استان اردبیل پابرجاست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ۲۴ سال از استان شدن اردبیل سپری شده و همچنان برخی ساکنان مرکز استان در حسرت تلفن ثابت هستند. با وجود اینکه حوزه ارتباطات استان خدمات قابل توجهی در سال های اخیر پیاده ساخته و پوشش تلفن ثابت و تلفن همراه را حتی در سطح […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ۲۴ سال از استان شدن اردبیل سپری شده و همچنان برخی ساکنان مرکز استان در حسرت تلفن ثابت هستند.

با وجود اینکه حوزه ارتباطات استان خدمات قابل توجهی در سال های اخیر پیاده ساخته و پوشش تلفن ثابت و تلفن همراه را حتی در سطح روستاها برده است، اما همچنان ابتدایی ترین امکانات ارتباطات در عصر حاضر در برخی خانه های اردبیلی ها وجود ندارد.

گفته می شود رشد و توسعه  شهرنشینی اردبیل و افزایش شهرک های مسکونی همخوان با زیرساخت های ارتباطات نبوده است.

مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان اردبیل با پذیرش این مشکل اخبار نویدبخشی را از تریبون خبرگزاری مهر به شهروندان اردبیلی داده است.

بهروز رزمی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در وضعیت فعلی اغلب شهرها و روستاهای استان تلفن ثابت دارند اما در مرکز استان برخی مناطق شهری به بازنگری آنتن ها نیازمند است.

وی افزود: این به معنی عدم پوشش نیست بلکه قطعی پوشش داریم و با توجه به امکانات جدیدی که مخابرات در توسعه فیبرهای نوری مرکز استان خواهد داشت، به زودی مشکلات تلفن ثابت رفع می شود.

مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری در شهر اردبیل و مرکز استان اردبیل مشکل تلفن ثابت به صورت جامع و کامل رفع شود.