ترک خوردگی پل روگذر در اردبیل/عبور و مرور خودروها ادامه دارد
ترک خوردگی پل روگذر در اردبیل/عبور و مرور خودروها ادامه دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، تقاطع غیر هم سطح باغمیشه- عالی قاپو یکی از پل های روگذر در سطح شهر اردبیل است که در زمان دولت دهم احداث شد. پخش تصاویر ترک خوردگی این پل و تداوم عبور خودروها دلنگرانی در بین شهروندان اردبیلی به وجود آورده که با پیگیری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، تقاطع غیر هم سطح باغمیشه- عالی قاپو یکی از پل های روگذر در سطح شهر اردبیل است که در زمان دولت دهم احداث شد.

پخش تصاویر ترک خوردگی این پل و تداوم عبور خودروها دلنگرانی در بین شهروندان اردبیلی به وجود آورده که با پیگیری مهر مشخص شد، این ترک خوردگی جزئی بوده و به لحاظ سازه ای پل روگذر مشکلی ندارد.

مدیر عمران شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به محض اطلاع از ترک خوردگی پل، بررسی و بازدید های میدانی صورت گرفته و مشخص شد که پل به لحاظ سازه ای مشکلی ندارد.

مهرداد شفاده تصریح کرد: این ترک خوردگی متلعق به سالیان گذشته و از محل درز است بطوریکه در نقاشی های فروریخته نیز قدمت آن مشخص بوده و ترک خوردگی تازگی ندارد.

وی افزود: در وضعیتی که پل به لحاظ سازه ای مشکلی ندارد، احتمال ریزش به کل منتفی است و هیچ نگرانی در تردد بر روی پل وجود ندارد.

مدیر عمران شهرداری اردبیل متذکر شد: با این وجود برای بررسی هر چه دقیق تر جلسه فنی در این خصوص در شرف تشکیل است که بعد از بررسی فنی پل می توان نسبت به وضعیت آن اعلام نظر کرد.

شفاده در خصوص ایمنی پل اضافه کرد: ایمنی پل مشکلی نداشته و تردد بر روی پل جای نگرانی ندارد.

گفتنی است در خصوص وضعیت پل تاکنون فرمانداری اردبیل به پیگیری خبرگزاری مهر پاسخی نداده است.