به‌زودی؛ نشست مشترک «وزیر اقتصاد» با عوامل تأثیرگذار در حل مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی
به‌زودی؛ نشست مشترک «وزیر اقتصاد» با عوامل تأثیرگذار در حل مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی

علی وقفچی نماینده مردم زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان از نشست مشترک مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و امور دارایی با تمام عوامل تأثیرگذار در حل مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری، در آینده‌ای نزدیک خبر داد. وی افزود: وزیر اقتصاد به ما قول دادند که این نشست در اسرع وقت انجام […]

یبلیبلعلی وقفچی نماینده مردم زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان از نشست مشترک مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و امور دارایی با تمام عوامل تأثیرگذار در حل مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: وزیر اقتصاد به ما قول دادند که این نشست در اسرع وقت انجام خواهد شد و با این حال فعلاً تاریخ این نشست مشخص نیست.

عضو «کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی» مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما انتظار داریم دولت جدید تمامی مشکلات سپرده‌گذاران را حل و فصل کند و از نگرانی مواردی که امروز مشاهده می‌شود جلوگیری شود.

وقفچی اظهار داشت: مسئولین بانک مرکزی، سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری، نمایندگان مجلس و مسئولین وزارت اقتصاد و دارایی از جمله حاضرین در این نشست خواهند بود.