شمشیرباز ارومیه ای نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ کشور شد
شمشیرباز ارومیه ای نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ کشور شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، این مسابقات امروز، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ با حضور بیش از ۲۰۰ شمشیرباز از تمامی استان های کشور در رده سنی آزاد برگزار شد و طی آن شمشیر باز ارومیه نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد. مهتاب سلامت  نیز از ارومیه در این مسابقات […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، این مسابقات امروز، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ با حضور بیش از ۲۰۰ شمشیرباز از تمامی استان های کشور در رده سنی آزاد برگزار شد و طی آن شمشیر باز ارومیه نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

مهتاب سلامت  نیز از ارومیه در این مسابقات مقام پنجم اسلحه اپه را بدست آورد، این ۲ بازیکن ارومیه ای جزو هشت نفر انتخاب شده برای دعوت به اردوی تیم ملی هستند که در ماه های آینده در اردوی تیم ملی شمشیر بازی کشور در تهران، حضور می یابند.

هیئت شمشیربازی یکی از هیئت های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.

این هیئت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در استان آغاز کرده و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سکینه نوری، الهه قهرمانی، رضا محمودپور و علی رمضانی در ترکیب تیم های ملی و کسب مدال های متعدد کشوری، بین المللی و آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیئت نوپاست.