توجه ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  شده است
توجه ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  شده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری افزود: امروز با توجه به بروز بحران های مهم در منطقه و نقشه ها و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و محور مقاومت در منطقه ، نقش سپاه پاسداران و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری افزود: امروز با توجه به بروز بحران های مهم در منطقه و نقشه ها و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و محور مقاومت در منطقه ، نقش سپاه پاسداران و بسیج در صیانت از ارزشهای اسلام ناب بی بدیل و انکارناپذیر است .

وی  با اشاره اینکه رسانه ملی و استانی نیز به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم همواره دوشادوش سایر نهادهای انقلابی به ویژه سپاه و بسیج ، در پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پاک شهداست ، از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهد بود .

صفری رویکرد رسانه استانی را در سالهای اخیر توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ،عنوان کرده و گفت : صداوسیمای مرکز زنجان همواره توجه و اهتمام ویژه به تقویت باورهای اعتقادی و دینی و پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را در اولویت برنامه سازی خود قرار داده و سعی نموده تا از تمامی داشته های خود در این مسیر بهره گیری نماید . در این راستا مرکز زنجان در پرداخت به این موضوعات جزء ۵ شبکه استانی برتر قرار داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان نیز در این در این دیدار با اشاره به نقش بسیار موثر رسانه ملی و به ویژه استانی گفت : ارزش های انقلابی با زبان هنر اگر بازگو شود تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان ، فرهنگ و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند گفت : صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های مناسب و فاخر و با بصیرت افزایی و اطلاع رسانی هدفمند ، نقش اساسی را در مقابله با هجمه های رسانه ای دنیا ایفا نماید.

 وی با قدردانی از عملکرد رسانه استانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد : افرادی که در رسانه فعالیت می کنند باید بدانند که فعالیت آنها بسیار مقدس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز در این دیدار تصریح کرد : برای نشر ارزش های دینی و دفاع مقدس ، صدا وسیما حضوری فعالانه و مخلصانه داشته است  به طوریکه با انعکاس این برنامه ها شاهد نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جدید هستیم .