شروع گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان
شروع گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، ناصر نصیری در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با اشاره به اقدامات دولت در چهار سال گذشته در سطح استان افزود: دولت اقدامات بسیاری خوبی در استان انجام داده است بطوریکه این اقدامات نیازمند اطلاع رسانی برای آگاهی مردم است.  معاون […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، ناصر نصیری در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با اشاره به اقدامات دولت در چهار سال گذشته در سطح استان افزود: دولت اقدامات بسیاری خوبی در استان انجام داده است بطوریکه این اقدامات نیازمند اطلاع رسانی برای آگاهی مردم است. 

معاون سیاسی استاندار اردبیل با اشاره به عملیاتی شدن طرح های بزرگ بخصوص شبکه پایاب سد خداآفرین که جلوه بیشتری به استان بخشیده است، یادآور شد: علاوه بر اجرای طرح های بزرگ در استان اردبیل بسیاری از مشکلات موجود در واحدهای تولیدی هم مرتفع، واحدهای راکد فعال و به چرخه تولید وارد شده است.

به گفته وی در بخش گردشگری، آب و خاک، نیروگاه، سدها و شبکه های آبیاری خدمات بزرگی در استان انجام شده که لازم است به نحو احسن از سوی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شود. 

معاون سیاسی استاندار اردبیل بیان کرد: در چهار سال گذشته گام مهمی در خدمات رسانی به روستاها در استان انجام شده بطوریکه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی در دست اجراست و عملیات گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار هم شروع شده که احتمالا امسال به پایان برسد. 

نصیری با یادآوری اینکه امکان خدمات رسانی در کشور بیش از گذشته به چشم می خورد، اضافه کرد: اطلاع رسانی خدمات دولتی می تواند در بین مردم بارقه های امید را بیدار و باعث تشویق دستگاه های اجرایی نیز شود.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها اجرایی موظف هستند در هفته دولت با هماهنگی فرمانداران و بخشداران عملکرد دولت را به مردم ارائه کنند، گفت: دستگاه های اجرایی باید خبرنگاران را مورد حمایت قرار دهند و در اطلاع رسانی به رسانه ها اهمال و کوتاهی نکنند به جهت اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و دولت هستند.

انتهای پیام