۱۸۵۰ مجموعه مردم نهاد تحت پوشش تبلیغات اسلامی اردبیل است
۱۸۵۰ مجموعه مردم نهاد تحت پوشش تبلیغات اسلامی اردبیل است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مهدی ستوده عصر جمعه در بازدید از تشکل ها و موسسات قرآنی مردم نهاد در اردبیل افزود: هم اکنون با این میزان تشکل مردمی تحت پوشش، تبلیغات اسلامی اردبیل بزرگترین مجموعه مردم نهاد استان را دارد. وی با تشریح تشکل های مردم نهاد تحت پوشش […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مهدی ستوده عصر جمعه در بازدید از تشکل ها و موسسات قرآنی مردم نهاد در اردبیل افزود: هم اکنون با این میزان تشکل مردمی تحت پوشش، تبلیغات اسلامی اردبیل بزرگترین مجموعه مردم نهاد استان را دارد.

وی با تشریح تشکل های مردم نهاد تحت پوشش تصریح کرد: از تعداد کلی مجموعه های مردم نهاد ۳۷۰ مجموعه قرآنی از جمله ۱۶۰ موسسه قرآنی و ۹۰ خانه قرآنی است که از سوی تشکل ها اداره می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فعالیت ۱۰۰ انجمن اسلامی و ۲۵ کانون فرهنگی و تبلیغی مردم نهاد در این استان تصریح کرد: این انجمن ها و کانون ها بدون تصدی گری سازمان تبلیغات و در قالب تشکل های مردمی هدایت می شوند.

وی بزرگترین مجموعه مردم نهاد استان اردبیل را هیئت های مذهبی برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از هزار و ۳۵۰ هیئت مذهبی در این استان و به صورت مجموعه های مردم نهاد فعال هستند.

به گفته ستوده تبلیغات اسلامی استان اردبیل از طریق تشکل های مردم نهاد و با برخورداری از این مجموعه عظیم مردمی با ۱۰ هزار نفر در ارتباط است.