اردبیل کمپ ورزشی تیم ملی ندارد
اردبیل کمپ ورزشی تیم ملی ندارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،   ایوب بهتاج صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به ضرورت احداث کمپ ورزشی تیم ملی در استان تأکید کرد. وی متذکر شد: با این وجود احداث کمپ نیازمند اعتبار قابل‌توجه است و در وضعیت فعلی اداره ورزش قادر به تأمین مالی نخواهد بود. وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،   ایوب بهتاج صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به ضرورت احداث کمپ ورزشی تیم ملی در استان تأکید کرد.

وی متذکر شد: با این وجود احداث کمپ نیازمند اعتبار قابل‌توجه است و در وضعیت فعلی اداره ورزش قادر به تأمین مالی نخواهد بود.

وی افزود: اردبیل توانمندی قابل‌توجهی در میزبانی از تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات در سطح آسیایی و جهانی دارد که احداث کمپ‌های تیم ملی نیز می‌تواند در راستای تحقق این اهداف مؤثر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: در حال حاضر بخش خصوصی برای احداث کمپ ورود کرده و ما حامی بخش خصوصی هستیم تا بتوان این نیاز استان را تأمین کرد.

بهتاج با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی ورزشی استان به ترتیب اولویت و متناسب با میزان پیشرفت تکمیل می‌شود، اضافه کرد: تلاش بر این است که پروژه‌های ضروری تکمیل و جهت استفاده ورزشکاران تحویل شود.