حمایت خیرین اردبیلی از مددجویان نیازمند ساماندهی است
حمایت خیرین اردبیلی از مددجویان نیازمند ساماندهی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، کریم الله محبوبی صبح پنج‌شنبه در حاشیه رسیدگی به پرونده زندانیان جرایم غیر عمد اردبیل به خبرنگار مهر گفت: تعداد مؤسسات خیریه و تعداد خیرین در استان افزایش یافته است. وی افزود: با این وجود خیرین در اولویت‌بندی حمایت‌های خود دچار مشکل می‌شوند و اینکه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، کریم الله محبوبی صبح پنج‌شنبه در حاشیه رسیدگی به پرونده زندانیان جرایم غیر عمد اردبیل به خبرنگار مهر گفت: تعداد مؤسسات خیریه و تعداد خیرین در استان افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود خیرین در اولویت‌بندی حمایت‌های خود دچار مشکل می‌شوند و اینکه کمک‌ها به چه سمتی هدایت شود، در برخی مواقع به درستی محقق نشده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان متذکر شد: به منظور تأثیرگذاری هر چه بیشتر کمک‌های خیرین می‌بایست در هدایت کمک‌ها اقداماتی ترتیب داد و خیرین در این خصوص هدایت و حمایت شوند.

محبوبی با ذکر مثالی به وضعیت زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: اغلب این افراد، نه تنها بزهکار نیستند بلکه به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند.

وی افزود: به دلیل مشکلات مالی فرد زندانی شده و به تبع خانواده وی نیز دچار مشکل شده است و این در حالی است که این افراد هیچ بزهی مرتکب نشده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خواستار حمایت خیرین از زندانیان جرایم غیر عمد شد و افزود: در نظر داریم هر دو ماه یکبار جشن آزادسازی برای زندانیان جرایم غیر عمد برگزار کنیم.