آقای حجتی برای شغل محسوب شدن کشاورزی و دامداری چه کردید؟
آقای حجتی برای شغل محسوب شدن کشاورزی و دامداری چه کردید؟

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: یکی از وظایف وزارتخانه جهاد کشاورزی مدیریت بازار محصولات کشاورزی است که شاهدیم آشفتگی خاصی دارد و در طول ۴ سال گذشته اقدام مناسبی در خصوص آن نشده است. […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: یکی از وظایف وزارتخانه جهاد کشاورزی مدیریت بازار محصولات کشاورزی است که شاهدیم آشفتگی خاصی دارد و در طول ۴ سال گذشته اقدام مناسبی در خصوص آن نشده است.

وی افزود: غیر از خرید تضمینی گندم برای خرید باقی محصولات هیچ اقدامی نکرده‌اید و کشاورزان متحمل ضررهای زیادی شده‌اند. 

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: با وجود تولیدات مناسب داخلی به دلیل رانت و عدم مدیریت وزارتخانه مجوز واردات از کشورهای خارجی داده شده است. آیا این ظلم به کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی نیست؟ 

بدری تاکید کرد: ما شاهد واردات محصولات خطرناک تراریخته هستیم و شاهدیم استان اردبیل تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی سرطان روده شده است. آقای حجتی چه اقدامی جهت بهبود کودهای شیمیایی و مواد غذایی، کردید.

وی در پایان گفت: آقای حجتی در طول ۴ سال گذشته چه اقدامی کردید که کشاورزی و دامداری شغل محسوب شود؟