خبرگزاری مهر در اطلاع رسانی صداقت ، سرعت و دقت را دارد
خبرگزاری مهر در اطلاع رسانی صداقت ، سرعت و دقت را دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شهرام میرزایی ظهر چهارشنبه در دیدار با خبرگزاری مهر، افزود: اطلاع رسانی توسط رسانه ها موجب دلگرمی مدیران در دستگاههای اجرایی است چرا که با اطلاع رسانی خبرنگاران مردم از فعالیت ها و اقدامات دستگاه ها با خبر می شوند. وی با بیان اینکه رسانه ها پل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شهرام میرزایی ظهر چهارشنبه در دیدار با خبرگزاری مهر، افزود: اطلاع رسانی توسط رسانه ها موجب دلگرمی مدیران در دستگاههای اجرایی است چرا که با اطلاع رسانی خبرنگاران مردم از فعالیت ها و اقدامات دستگاه ها با خبر می شوند.

وی با بیان اینکه رسانه ها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و باید این مهم به خوبی در جامعه انجام شود، ادامه داد: تعامل بین دولت و رسانه ها نقش مهمی در توسعه جامعه داشته و باعث می شود روند توسعه ای خود را به خوبی طی کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به رسالت خبرگزاری مهر اشاره کرد و گفت: خبرگزاری  مهر در زمینه اطلاع رسانی صداقت ، سرعت و دقت را داشته است و تعامل خوبی با جمعیت هلال احمر دارد و اگر خبرگزای مهر ودیگر خبرگزاری ها نباشد اطلاع رسانی صحیح در جامعه به وجود نمی آید. 

میرزایی تاکید کرد:رسانه ها باید اقدامات و فعالیتهای جمعیت هلال احمر را به نشان داده و معرفی کنند و متاسفانه در گذشته فعالیت های جمعیت هلال احمر مورد غفلت واقع شده بود و علت این امر این بود که این نهاد از دستگاههای اجرایی و رسانه ها فاصله گرفته بود. 

وی گفت: تنها هدف این نهاد آشنا کردن و آموزش مردم برای مقابله با حوادث و بلایا است و در این خصوص آموزش های لازم برای مردم در تمام سنین را بر عهده دارد. 

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد:در جمعیت هلال احمر باز است و تعداد داوطلبین را هم زیاد خواهد کردو تنها به آموزش دادن مردم در مقابله با بلایا و مواجه با حوادث تاکید دارد.